miercuri, 2 decembrie 2015

Supa de pui cu galuste



Aici povestea este foarte simpla: gris, oua, carne de pui, morcovi, ceapa, eu pun si  cartofi. Patrunjelul ii musai sa fie verde.
Stiu ca sunt foarte multe retete,  va povestesc cum  fac eu.
Mai intai pregatesc galustele.
De obicei folosesc 2 oua, imi ies cam 10 galuste de marimea unui pumn.
Bat ouale cu un praf de sare. Adaug grisul pana cand obtin o pasta nici prea moale, nici prea tare, trebuie sa arate ca o maioneza.
Ma ocup de carne si legume.
Oparesc carnea (o clatesc cu apa fierbinte de 3-4 ori). In acest fel se mai elimina din toxine.
Pun carnea la fiert si urmaresc sa iau spuma in totalitate. Este foarte important acest pas, in caz contrar supa va prinde un gust neplacut.
Dupa ce elimin orice urma de spuma adaug legumele intregi. De obicei pun 2 linguri de condimente (baza pentru mancaruri) la o oala mare de 5 l apa insa pentru ca acum suntem sub tratament si nu avem voie sarat, am pus doar un varf de lingurita de sare.
Las sa fiarba circa 20 minute.
Scot legumele, adaug cate o lingura din compozitia de gris. Mai las sa fiarba aproximativ 5 minute dupa care inchid ochiul. Tai morcovul rondele si il adaug in supa. Operatiunea finala, adaug patrunjelul.



Cam asta e toata filozofia mea.
Pofta buna! :)